کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند! نکونام در استقلال ماندنی شد؟ صادقی: برای وضعیت بسکتبال مشهد ناراحتم | در مشهد برای ورزش هزینه نمی‌کنند! نوشاد عالمیان، نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز را شکست داد معادله مجهول مدیریت استقلال | مالکان جدید وقت کشی نمی‌کنند نام «استقلال خلیج فارس» رای می‌آورد؟ اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری نارضایتی ترابی از پستش در پرسپولیس سمیعی سرپرست استقلال است یا مدیراجرایی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و یوونتوس| تساوی بی‌حاصل آلگری و دروسی نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام اظهارات عضو سابق هیات مدیره استقلال علیه سمیعی ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست
سرخط خبرها

صحبت‌های جنجالی بیرانوند در خصوص قرارداد با پرسپولیس+ویدئو

  • کد خبر: ۴۱۱۱۴
  • ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰
صحبت‌های جنجالی بیرانوند در خصوص قرارداد با پرسپولیس+ویدئو
سنگربان سابق پرسپولیس به گلایه از مدیریت باشگاه بابت عدم دریافت مطالباتش پرداخت.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا بیرانوند،گلر سابق پرسپولیس گفت: ‌نمی‌دانم رسول‌پناه چطور به خودش اجازه می‌دهد که می‌گوید برو شکایت کن تا پولت را بگیری! غیر از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، به خاطر ۶ بازی که نبودم ۲۵ درصد از قراردادم هم کسر شده‌است.

وی افزود: رسول‌پناه خجالت می‌کشد جوابم را بدهد. مگر دیوانه بودم که بعد از جام جهانی قراردادم را تمدید کنم. من ۱۷ میلیارد تومان به خزانه پرسپولیس واریز کردم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->